sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Leffateatterisuositus: Kaunotar ja hirviö

bbOlen aika varma, että kaikki ovat kuulleet enemmän tai vähemmän Disney-klassikko Kaunotar ja hirviö uudesta näytellystä versiosta. Mä kävin katsomassa sen viime perjantaina ensi-illassa ja todella yllätyin, kuinka paljon pidinkään siitä.

Mä en osaa sanoa kuinka samanlainen näytelty versio on piirrettyyn verrattuna, koska mä muistan Disneyn piirretystä oikeastaan vain juonen. Pienenä mä en koskaan jaksanut/uskaltanut katsoa sitä loppuun ja vanhempanakin olen ehtinyt näkemään sen vain kerran. Silti siinä punaisessa teatterituolissa istuessani musta tuntui kuin mä olisin palannut takaisin lapsuuteni vihertävälle kotisohvalle.

Vaikka leffa olisi piirretyn maailman eloon herättämisen lisäksi voinut tuoda uusia näkökulmia ja se olisi voinut olla kahta tuntia lyhyempi, mä rakastuin musikaalinumeroihin, Emma Watsoniin ja juuri siihen eloon herätettyyn maailmaan. Mä katsoisin mielelläni muitakin Disney-prinsessapiirrettyjä näyteltyinä.

Minkä leffan te kävitte viimeksi katsomassa leffateatterissa?

4 kommenttia:

  1. Niin ihanan kuuloinen elokuva, houkuttelis kyllä kovasti tuon kattominen *.*

    VastaaPoista
  2. Juuri tämän samaisen ja itse rakastuin syvästi elokuvan lavastukseen ja puvustukseen, ah ne tanssiaismekot ❤

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)