sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Kun vaan itkettää

Viime keskiviikon ja torstain välinen yö ei ollut mun parhaimpia. Monen pienen asian yhdistelmä aiheutti mulle tosi huonon olon ja mä sain itkeä pitkälle aamuyöhön. Pieni osa saattoi johtua Trumpin voiton aiheuttamasta katkeruudesta, mutta saattaa olla ettei. Mä en loppujen lopuksi edes tiedä mikä sai mut valvomaan niin pitkään kyyneleet silmissä. Mutta ei niistä syistä sen enempää.

Mulle on aika harvinaista itkeä noin paljon. Vaikka kyllä mä itken, aika useinkin. Mulla on kuitenkin tiettyjä juttuja, joiden tekeminen auttaa mua saamaan ajatuksen muualle ja näiden vinkkien ansiosta mä sain nytkin ne muutaman tunnin yöunet (torstai sujui koulussa sitten vähän väsyneemmin). Nää jutut siis auttaa mua mun huonoon oloon.
IMG_6084
Kirjoittaminen. Mulla on päiväkirja, jota kirjoitan yleensä ollessani erittäin surullinen tai erittäin iloinen. Tai vain erittäin tylsistynyt. Päiväkirjan lisäksi mä kirjoitan yleensä mun kännykän muistioon lyhyitä runoja, joista ei löydä päätä tai häntää enää seuraavana päivänä. Mä taisin keskiviikkona kirjoittaa jotain tänne blogiinkin luonnokseksi, mutta poistin jutun heti aamulla. Onneksi en ehtinyt julkaista sitä!

Lukeminen. Mua helpottaa toiseen maailmaan ja toisen ihmisen elämään eläytyminen. Joskus yhden sivun lukeminen on tarpeeksi, joinain öinä mun pitää lukea koko kirja.

Pinterestin selaaminen. Kukaan mun tuttu ei seuraa mua pinterestissä, enkä mä seuraa ketään mun tutta. Jotenkin pinterestistä on tullut mulle se oma rauhan palatsi, vaikkei mua oikeastaan kiinnosta suurin osa jutuista, joihin siellä törmään. Jokin siinä vaan saa mut rauhoittumaan.

Onko teillä lisää vinkkejä?

PS. Hyvää isänpäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)