tiistai 13. joulukuuta 2016

Joulusoittolista

Mä aloitin joululaulujen kuuntelun tänä vuonna jo marraskuun alussa. Enimmäkseen oon kuunnellut mun viime vuonna kokoamaani listaa, jossa on kaikki mun lempijoululaulut. Tänä vuonna listalta on löytynyt muutama, joita oon kuunnellut taukoamatta. Tämä on siis tiivistetty lista mun 60 biisiä sisältävästä joulusoittolistasta, jonka voit kuunnella täältä.




Band of Merrymakers - Must Be Christmas oli mun lempijoulubiisi myös viime vuonna, vaikkei mun muu perhe tuntunut automatkoilla välittävän siitä. Kerran Joulukuun aikaan -biisin pääsy listalleni joka vuosi johtuu Anastasia-leffasta, johon rakastuin ensinäkemältä.



Mä tykkään erityisesti biiseistä, jotka saa mut nauramaan ja I Want a Hippopotamus for Christmas on yksi niistä. Ainakin ekalla kuuntelukerralla nauroin sille. Happy Christmas (War Is Over) päätyi mun listalle kuultuani sen koulun joulujuhlassa alemman luokan esittämänä. Christmas Wrapping on biisi, jota mä kuuntelen aina pipareita leipoessani.


Mikä on teidän lempijoululaulu?

2 kommenttia:

  1. Oi vitsit, niin hyviä biisejä tällä listalla! <3 Täytyypä mennä kuunteleen sun koko lista!

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)