keskiviikko 29. elokuuta 2018

5 mahtavaa HBO-sarjaa



Mikä ei ole muuttunut viimeisen kahden vuoden aikana? Mä tykkään edelleen katsoa Netflixistä huonoja leffoja ja hyviä sarjoja. Viime aikoina mä oon kuitenkin katsellut enemmän sarjoja HBO'lta, joten tässä mun 5 lempparia.sharp objects
Sharp Objects
Sharp Objects on draamasarja, joka perustuu Gillian Flynnin kirjaan Teräviä esineitä. Se kertoo kaupunkilaistoimittajasta, joka palaa vastentahtoisesti kotikaupunkiinsa tekemään juttua kahdesta murhatusta teinitytöstä. Samalla hän joutuu kohtamaan menneisyytensä kauhuja.

room104
Room 104
Room 104'ssä jokaisessa jaksossa on eri henkilöt, mutta kaikki tapahtumat sijoittuvat samaan motellihuoneeseen. Kaikki jaksot ovat puolentunnin mittaisia ja mä taisin käyttää yhden koeviikon päivän tätä katsoessa.

The 's Tale
The Handmaid's Tale
Mä luulen, että kaikki ovat kuulleet The Handmaid's Tale -sarjasta. Se kertoo Gilead-nimisestä valtiosta, joka oli ennen Yhdysvaltoja. Maailmassa, jossa hedelmällisyys on laskenut, hedelmällisistä naisista on tullut kauppatavaraa ja heistä on tehty synnytyskoneita. Sarjassa seurataan yhden tällaisen orjattaren elämää. Dystopiasarja perustuu Margaret Atwoodin kirjaan, mutta tässä tapauksessa sarja on kirjaa parempi.

castle rock (2)
Castle Rock
Castle Rock on kauhusarja, joka perustuu Stephen Kingin luomaan pikkukaupunkiin ja sen henkilöihin. Kovimmat Stephen King -fanit löytävät sarjasta varmaan paljon tuttua, mutta sarja on kiinnostava, vaikkei tuntisikaan monia Kingin teoksia.

westworld
Westworld
Westworld on draamasarja, jossa mikään ei ole sitä, miltä aluksi näyttää. Sarjassa Westworld on fantasiamaailma, johon ihmiset tulevat lomalle kokemaan seikkailuita, joita maailmassa asuvat robotit heille tarjoavat. Ainakin ensimmäinen kausi ylitti odotukseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)