perjantai 31. elokuuta 2018

4 x elokuu

GESD3817 (2)
Lyhyemmät hiukset - Mun hiukset lyhenivät heti elokuun alussa ehkä vähän enemmän kuin suunnittelinkaan. Vaikka enhän mä ollut suunnitellut paljoa mitään, kaipasin vain jotain uutta. Mulla meni muutama päivä tottua tähän uuteen tyyliin, mutta nyt mulla on mukava olo näissä hiuksissa. Vuoden päästä mun hiukset ovat kuitenkin taas aikaisemmissa mitoissaan.

Paluu arkeen - Mä olin puoliksi tyytyväinen siihen, että pääsin takaisin kouluun. Kaipasin elämääni rutiineja eikä mun kesä tuntunut niin kesältä kuin olisin toivonut. Toisaalta se muistutti lähestyvistä kirjoituksista ja siitä, kuinka paljon olen aikataulustani jäljessä. Mulle saa vinkkejä ja vertaistukea kirjoituksiin!

IMG_6494
Valot sammuu - Cheekin viimeinen keikka oli päivää ennen mun kaverin synttäreitä, joten lähdin hänen mukaansa viikonloppuretkelle Lahteen. Lähdimme matkaan jo perjantaina ja selvisimme perille kaksi tuntia aiottua myöhemmin parin junamyöhästymisen vuoksi. Kaverini halusi välttämättä mennä paikan päälle ajoissa jonottamaan, joten istuin Cheek-fanien keskellä jo aamukymmeneltä lauantaina (itse olin ehdottanut, että menisimme aikaisintaa kello 12). Saimme kuitenkin hyvät paikat ja nyt voin rauhassa hävetä nähdessäni itseni keikan tv-lähetyksessä. Ehkä se Cheek-popsocket on kuitenkin ihan hyödyllinen...

Sudenpennut - Ryhdyin johtamaan sudenpentuja pohtimatta asiaa sen kummemmin. Ehkä ihan hyvä etten miettinyt. Jos olisin tiennyt, kuinka aikaa vievää puuhaa partioryhmän johtaminen on, en luultavasti olisi ryhtynyt tähän. Sudenpennut saavat mut aina hymyilemään ja pienten kanssa puuhastelu ja leikkiminen on tosi mukavaa.

Miten sun elokuu sujui?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)