lauantai 25. elokuuta 2018

Mitä on muuttunut?

Julkaisin muutama päivä sitten uuden postauksen yli vuoden tauon jälkeen. En ollut suunnitellut sitä, mutta elämä ilman blogia tuntui hyvältä. Välillä mä palailin tänne ja aloin kirjoittaa jotain uutta postausta, mutta se ei tuntunut ihan oikealta. Nyt tämä tuntuu taas hyvältä. Mutta mikä kaikki on muuttunut viimeisen päälle vuoden aikana?
CIRY1107
En ole enää aloittamassa lukion toista vuotta. Sen sijaan olen abi ja kirjoitukset lähestyvät (liian) kovaa vauhtia. Kesän alussa osallistuin partioleirille ja kuukausi sitten liityin partioon. Nyt vedän pientä sudenpenturyhmää. Ja olen jo 18, vaikkei mua viimeksi meinattu päästää baariin omalla passilla.

Mulle viimeinen vuosi on ollut aika paljon itseni etsimistä. Mä en ole vieläkään ihan löytänyt itseäni, mutta ei se mitään. Tiedän ainakin vähän paremmin kuka en ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)