lauantai 27. elokuuta 2016

Lauantait

ehkä3 ehkä5
Yleensä mulla on kauhea hinku kirjoittamaan. Mun on vain pakko päästä laittamaan mun ajatukset paperille koulussa kesken oppitunnin ja leffateatterissa kesken leffan. Viime viikolla musta ei tuntunut siltä kertaakaan. Ja se oli tosi hassua.

Suoraan sanottuna eilinen ei ollut mun paras päivä. Vaikka lukion eka viikko tuntui tosi kivalta ja mukavalta, toisella viikolla kaikki stressi vain kaatui mun niskaan. Totuin yläkoulussa saamaan hyvät numerot nukkumalla tunneilla ja sanakokeisiin lukematta. Nyt mun pitää opetella opiskelemaan ihan uudella tavalla. Eikä asiaa auta yhtään se, että olen unohtanut kaikki peruskoulun asiat kesäloman aikana. Tai siltä musta tuntuu.

Isä käski mun olla yhden päivän opiskelematta. Oon mä viikonkin aikana nähnyt kavereita, mutta mua on joka päivä stressannut seuraavan päivän ruotsin läksyt ja matikassa eteen pääseminen. Tänään mä vietin koko päivän ajattelematta yhtäkään matikan tehtävää ja mulla on jo paljon rentoutuneempi olo. Käytiin parin kaverin kanssa kuvailemassa ja nauroin mahani kipeäksi. Nyt mulla on taas uudenlaista motivaatiota opiskeluun.

Ehkä mä selviän vielä ensi viikostakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se näytetään hyväksynnän jälkeen :)